sobota, 26 października 2013

dzień 12 jadłospis nr.2 i przepisy

Cześć :)

Zwleczenie się o godzinie 8.20 z ciepłego łóżeczka to był dziś prawdziwy przejaw heroizmu z mojej strony.
Szkoda że minuty, godziny, dni przelatują tak szybko.
Nie panuję nad tym. Nad czasem i jego organizacją.
Ale od wielu już lat walczę , próbuję, staram się. I udaje mi się.

jadłospis z dnia dzisiejszego,kiepski bo nie mam czasu na n.i.c
I.ciepła woda, jabłko, kasza orkiszowa na mleku z suszonymi śliwkami, żurawiną podana z duszonym jabłkiem w cynamonie z miodem,łyżeczką masła orzechowego, gdzieś potem: dwie kromki ciepłego chleba




II.podczas robienia wafla- kilka łyżeczek pysznej masy czekoladowej

III.szpinak smażony na oleju z pestek z czosnkiem, twarogiem, przyprawami i pieprzem;
dwa jajka smażone na oleju i sosem pomidorowym;
jabłko





IV.świeża papryka,ogórki z zalewy miodowo-octowej <3, kawał wafla z masą czekoladową, herbata z miodem


dziecinnie prosty przepis na makaron z brokułem i sosem z tuńczykiem
na dwie porcje
potrzebujemy
-makaron spaghetti pełnoziarnisty-ilość każdy dobiera indywidualnie, u mnie ok.180g
-pół dużego brokuła
-papryka
-puszka tuńczyka wsw
-czosnek-u mnie 4 ząbki (ponieważ kocham czosnek:)
-szklanka domowego soku pomidorowego
-sól
-pieprz ziołowy i czarny
-chilli w proszku
-cukier lub coś innego do słodzenie
-śmietana/jogurt/ser co tam lubicie






wykonanie
-gotujemy wodę, na osolony wrzątek wrzucamy makaron, po 2minutach gotowania wrzucamy pokrojonego na różyczki brokuła
-na patelni rozgrzewamy olej, wrzucamy czosnek, papryka, tuńczyka,podsmażamy rybkę, dodajemy sok pomidorowy doprawiamy solą, pieprzem,chilli i cukrem
- makaron z brokułami polewamy sosem i zdobimy czym lubimy ;)

JEMY :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz